středa 29. dubna 2015

Choutky duše nekrofila

Posednou vás občas zvrácené touhy a potřeby, které úplně nekorespondují s tím, co si lidé okolo vás představují? Nemyslím tím zajisté nic úchylného v tom smyslu, jak by to většinu lidí mohlo napadnout. Mám na mysli spíše něco… horšího.
Občas si toužím hrát. Není na tom rozhodně nic divného, jako dítě jsem většinu své energie věnovala právě této činnosti, ale čím více stárnu, tím více jsou mé hry zvrácenější.

Představte si, že dostanete mrtvolu (aby vás to nevyděsilo), se kterou si můžete dělat, co uznáte za vhodné. Operovat, rozdrásat, zničit, roztrhat a znovu sešít. Hlavu k srdci, nohy na ramena…
Share:

2 komentáře:

  1. Co bych dělala s mrtvolou? Nějaký morbidní zvědavost by tam podle mě byla, ale je otázka, u koho ne. Nebo spíš, kdo to přizná. Tohle bude podle mě temnější zakoutí tvé mysli :D Ale zase, kdo něco takového nemá, kecá.
    - Eliza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si užila lidské tělo v celé jeho kráse. Musí to být rozhodně zajímavé! :) A je pravda, že spousta lidí to nepřizná, ale ono se jim asi není co divit. :)

      Vymazat